onsdag 9 december 2009

Tenta plugg med lite kladdkake bak som grädde på moset!!

Igår var jag hos en spådam och det var ju lite annorlunda! Det var otroligt häftigt i alla fall, hon började med att säga att jag var en oerhört intelligent och rationell människa, så jag gillade henne bums...;) Hon berättade lite om vad som har hänt i mitt liv, hur jag är som person och vad jag gör och till och med borde göra samt vad jag kommer att göra...spokey! Det som gjorde att jag fick förtroende för henne var när hon berättade saker som hon omöjligt kan ha kollat upp, som hur jag fungerar och att jag borde träna upp ryggen mer för där finns problem, vilket det gör! Hon berättade även att jag kommer att etablera mig utomlands, så jag är i full gång med att välja nåt häftigt land att flytta till nu, Paris kanske, New York eller varför inte England?! Aja, man fick sig en tankeställare och det var verkligen värt att gå dit, väldigt häftig upplevelse, och jag vet att det är många som inte tror på sånt här, men jag tänkte att hur i sjutton kunde hon veta allt detta om mig när hon inte ens visste mitt förnamn när jag kom dit...hmm!

Idag har det varit tentaplugg för hela slanten på UB (universitetsbiblioteket) med härliga Frida och Sofie, hur skulle tentaplugg varit utan dem!?? Det skulle inte varit skoj alls i alla fall..=(
Mer plugg återstår den närmsta veckan, eftersom tentan är nästa vecka!

Sov gott och snart är det jul...mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar