fredag 4 december 2009



Idag är det fredag!! Happy friday till allesammans!


Idag har jag gjort min första dag i en norsk skidlift. Norrmännen skötte sig förvånansvärt bra och det var bara några få som dytte i backen. I vintras svor jag att jag aldrig skulle jobba i en norsk skidlift just för att ja tyckte de va så sopiga på att ta liften i Hemavan. Men jag kanske får lov och ändra mig med tiden.. 
I alla fall känns det bra. Jag är ensam brud i liften ... de e ju rätt kul hehehe... Och alla jobbarkompisar jag träffat hittils är trevliga och positiva. Jag tror att det kommer bli en bra vinter uppe på Tryvann. De var även en del bekanta ansikten i backen, tex två Halmstadbor och lite annat folk.. 
Nu har jag varit hemma i knappt en timme.. jag har hunnit dricka en god kopp me glögg och skypa med mamma och Stickan. NU blir det sängen så jag orkar ta mig till backen för lite lördagsåkning.


Haaa de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar