fredag 25 december 2009

En skön dag!

Aj aj aj, vad dåliga vi är på detta Rinke Fast jag något sämre! SKÄRPNING! Men man ska ju va positiv som du skrev innan och då kan man istället för att tänka att jag har varit dålig på att skriva och inte hunnit med, så kan man tänka att vad häftigt att jag hunnit med så mycket annant roligt (eller tråkiga måsten) i mitt liv eftersom jag inte ens hunnit skriva i den underbara bloggen, men att nu har jag desto fler roliga saker att skriva om...;)



Idag har jag städat, lagat mat åt ca 15 pers, bakat och ridit mina underbara hästar, har varit en väldigt lugn och skön dag alltså. Idag insåg jag att under dessa dagar som jag varit ledig har jag varit mer osocial än vad jag är när jag har mycket att göra. Jag lägger ofta ner mycket tid på att hinna med att prata med vänner och att göra mycket, men nu har jag inte ens orkat ringa någon eller åka någonstans. kan kanske bero på att jag i normala fall bor på tre ställen och åker en hel del mellan dessa tre städer! Skönt med en riktig paus alltså, men imorgon ska jag sätta fart på det sociala igen och sticka på spelkväll.

Godnatt alla, Rinke!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar