måndag 4 januari 2010

Trött på att vara trött!!!

Jag har alltid sett mig själv som en ganska morgonpigg människa, man något har hänt, istället för att vakna pigg o glad vid åtta, så känns det som jag blivit överkörd av en stor fet lastbil när klockan är tio! USCH! vet inte om jag bara insett att det är ganska gött och ligga kvar i sängen till typ tio eller om man bara blivit lat och deprimerad av mörkret som råder! Aja, snart ska jag ta mig i kragen och bli en pigg och glad morgonmänniska igen. För varenda gång jag vaknar senare än nio får jag panik och känner att jag har missat hela dagen!

Idag är det en dag närmare verkligheten, som innebär plugg igen och som vanligt för terminen som har varit, vankas det reflektionsuppgift....yeay!! Denna uppgiften är ju inte direkt den lilla, utan är en slutreflektion som det kallas och innebär alltså att man ska ha läst tre böcker (dock inte allt i två av de) välja ut två tidigare reflektionsuppgifter och reflektera över hur jag själv framträder som hjälpare i mina tidigare uppgifter och samt över vilka begrepp jag använt, har inte direkt satt mig in i uppgiften ännu, så jag kan inte riktigt skriva vad jag ska göra för det har jag inte förstått själv ännu! Men det ska nog gå, bara man får tummen ur.... nån gång!!

Ha det fint!

Kram Sändy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar