tisdag 5 januari 2010

Året som gick o året som kom..


Nytt år! 
Hoppas ni hade en trevlig nyårs afton. Jag var hemma hos Josette och Simon på Grunerlökka och höll låda. Vi hade lite knytis , så Josette o de andra fixade paj och sallad . Jag bjöd på vitchokladkaka som blev god även om den såg ut som ... ja vet inte vad.. 

Vid tolvslaget gick vi ut till bron som går över Oslo River.. Där skålade och vrålade vi in det nya året!

När festen var som bäst och alla dansade som tokar.. ja då fick jag gå o lägga mig för att orka upp i ottan dagen efter. Det är ingen och kommer aldrig bli en hit att jobba på nyårsdagen!!

Jag hade den braiga kameran med mig  och dokumeterade de storslagna fyrverkerierna som Oslo kommune kostat på sig. Tack för att jag får ha denna lyxiga kamera!  Och på tal om kamera så la jag upp en bild på Klara" tror  de e hon"... Tycker bilden är så fin på mormor Farrah Dibah och den lilla 
skatten. Massor med löve till er!!

Nu ska jag snart upp till Tryvann och åka lite brett.. var ett tag sen nu så det ska bli fett. 

André ska med och shredda.. dessutom hoppas ja på att han bilen min kan rädda=).

aja tack för ida! hoppas ni unnar er nått gött , kanske en kopp varm choklá!

/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar