söndag 22 augusti 2010

Paddle is up!

 Första skolveckan är avklarad och allt känns toppen.
Klassen är underbar och det finns så många olika varianter som vi blandats likt en gott o blandat påse! Första dagarna har gått ut på att lära känna,planera och prata packning.
Jag har väl liksom alla andra i klassen känt en viss typ av prylångest.. många vill ha de senaste och bästa. Har förstått att de är en hel del jag inte har som jag måste införskaffa, men å andra sidan så är det prylar jag kommer ha mycket glädje med.

Imorgon så ska vi ha våran första praktiska skoldag med paddling. Vi ska till en liten sjö och öva tekniker,säkerhet och navigering. Allt de som man vill kunna lite inför den längre paddlingsturen vi ska göra veckan därefter.

I helgen så har jag varit på lokala puben Crone. Jag och klasskompisen Annika , höll med pausunderhållning när musikerna chilla.. De va kul!

O nu blir de paj  som Åsa lagat!

Kram hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar