måndag 14 juni 2010

Syster.

Tack syster för en härlig vecka i Gäfle Stad! Ni är underbara allihopa och jag är otroligt gla i er!
Nu ligger jag i min säng och avnjuter ett glas me rosévin som ja införskaffa på flygplatsen.. Resan hem gick bra och smidigt , men nu är jag trött. När jag kom innan för dörren var det precis som jag inte lämnat Hoddevik hehe.. alla satt på samma plats som när jag for.. i soffan framför tvn.

Önskar ni kunde komma hit och uppleva tillsammans med mig. Men den tiden kommer hoppas jag.

I veckan hoppas jag få finbesök av broder och min andra Sanekehälft! Det är en stor händelse att  få så fint besök så de ska firas me pompa o fanfarer!!!(typ grilla i trädgården).
I övrigt ser det inte ut att hända så mkt framöver.. ser bara en hög  me trista utgifter.. som på en cykel som ja tydligen bidragit till att den gått upp i rök=(...o massa massa annat.. de kostar att ligga på toppen hehe.
Så nu ska ja starta ett stödkonto=).. 

Alla som vill stödja Erika Pehrssons världsomseglingar,fjällutrustning,parkeringsmissöden,andra missöden eller helt enkelt bara bjuda på en öl eller varför inte ge mig en kram! Krrraaaaaammmaaa mig!

.....Skoja ba=)


Kram



1 kommentar: