söndag 16 maj 2010

Äntligen hemma?


Nu är det dags för mig att sova min sista natt på Bislett.  Det är med klumpen i halsen som jag går o lägger mig, samtidigt som jag är väldigt glad. Jag är ledsen för att jag ska lämna denna härliga stad och de fina människor jag fått lära känna. Det är alltid tungt att bryta upp , men den här gången känns det lite extra jobbigt..
Oslo och jag har klickat bra i vinter och jag har verkligen fått en fungerande tillvaro här... Lite mera liv och lite mindre skabbigt skibummarliv. Inte för att jag dissat de.. nej nej nej..  men känslan av en stabil tillvaro har gjort mig gott. 


Tack underbara Oslovänner. Jag är väldigt glad i er allihopa!!!
Imorgon bär det av mot Hoddevik i "potonkin". Det blir en 9h bilresa , så jag ska nog bjuda med min låtsasvän Molgan.. träffa han senast när jag ställde upp i telemarkstävlingen=).
Jag hoppas få fira 17 maj i min våtdräkt när solen går ner bortom Hoddevikas fjäll!



Kram 
Eder Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar