fredag 19 februari 2010

Fredag!! Saneke samling plus Cajja Månsson!

Tro de elller ej! De e en historisk afton ikväll då jag fått fint besök från de södra delarna av sverige!!!

Jag har ju länge befunnit mig på rymmen och ingen har direkt vågat möta upp på dessa farliga avlägsa platser! Därför är jag mycker glad att jag just nu i skrivande stund dricker vin och äter sörlands chips me Cajja o Sandra!! De e livskvalitet de.. Imon ska vi göra studiebesök på mitt jobb, grilla körv, dricka öl och festa!

Men efter de...


Sändy tar över tangenterna och känner mest för att skriva att jag är lycklig och glad att jag trotsade snökaoset imorse och tog mig hit till fina Rinke...MYSIGT att vara här! Och vågat möta upp har vi nog alltid gjort, bara att vi är lite upptagna av oss, men det ska bli ändring på det! Saneke och Cajj!!!

Ha en trevlg afton från oss alla til er alla!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar